pátek 20. listopadu 2009

První minuty u "očaře"

Hola, hola,
dnes ráno jsem se po několika týdnech přemlouvání, posouvání a odkládání "konečně" dokopal zajít k "očaři". Už dopředu jsem byl upozorněn, že doktorka je absolutně v poho, ale sestra je případ. Říkám si Oukej a psychicky se na to připravil. Ale že to bude takový, jaký to bylo, jsem fakt nečekal. Hned ráno (ještě než přišla doktorka) mě sestra skoro sprdla, že tam nemám kartu a co jako tam dělám. Muselo ji být vysvětleno, že jsme spolu předevčírem telefonicky mluvili (říkala, že můžu přijít). Nakonec jsme se domluvili a prozatím byl klid.
Čekací dobu v čekárně jsem si zkrátil četbou a vyčkal na příchod paní doktorky. Když jsem se dostal těsně před ordinaci (k sestře) byl jsem požádán o manipulační poplatek 30Kč. Na moji omluvu, že nemám drobné (měl jsem jenom dvoukilo) jsem dostal takovou sodovku, že jsem se nezmohl na jakýkoliv odpor. Ostatní pacienti žádající o "audienci" pokládali na stůl 30 Kč přesně. Samozřejmě, že mi vrátila (v desetikačkách-měla jich v krabici alespoň 40), ale u toho měla plnou pusu řečí typu: "Tak si máte připravit 30 korun, když sem jdete!" .... A když jsem ji požádal o razítko na propustku do zaměstnání, byl jsem nemilosrdně vykázán na židli(prej až při odchodu a že si musí dodělat nějaké věci-přitom si připravovala karty po mě jdoucích pacientů ). ???
Ale abych pořád jen nekritizoval. Doktorka byla milá, usměvavá, příjemná, s profesionálním a lidským přístupem. Zkrátka úplnej opak. Protiklady se asi fakt přitahují a tady to fakt sedí....

Žádné komentáře:

Okomentovat