pátek 31. prosince 2010

Jde se na to

Jde se na to
Jde se na to,
originally uploaded by dalmacko.
Hola, hola,

ve druhé půlce prosince přituhlo a u nás na Dalmácku se začala stříkat ledová plocha. Já jsem měl od loňska už pěknej absťák, a tak jsem se moc těšil už od léta. Jenže prosinec se u mě nesl ve znamení neštovic, takže pešek. Před Vánočkama se oteplilo, tak mě to skoro i těšilo.:-)
Během svátků opět teplota klesla hluboko pod nulu a led byl opět na světě (jelikož měl z před-Vánoček slušnej základ). Když jsme konečně měli po těch všech "povinnejch" návštěvách čas, což bylo 30-tého a 31-ního,
šli jsme na led
a lidé viděli balet.
Po velmi krátkém rozbruslení jsme popadnul hokejku a šel jsem na buly. taťka říkal:
"Nechoď! Ještě nejseš v optimální formě!"
Ale já šel a to byl teda mazec. Ale moc dlouho jsem nevydržel, poněvadž jsem ještě zesláblej po nemoci.
Tak až víc potrénuju, ozvu se, jasný?

Žádné komentáře:

Okomentovat