sobota 1. ledna 2011

Novoroční event

Jested na Novy rok
Jested na Novy rok,
originally uploaded by dalmacko.
Hola, hola,
dnes jsem se zúčastnil eventu
"Novoroční výstup na Ještěd 2011". Sníh se sypal, mlha, zataženo, ve skrytu duše jsem doufal, že nahoře bude inverze a podaří se mi "něco" vyfotit. Ale inverze se nekonala, tak mám několik fotek takových jaké jsou. Bláznů, co se na Nový rok drápou na Ještěd bylo několik desítek, ani jsem tolik nečekal. Viděl jsem takové Geocoiny, jaké asi hned tak neuvidím. Ať už byli obří, funkční, či jinak specifické, zkrátka majitelé je mají "pouze" na ukázku na GEO-Eventech. Všelijakých Travelbugů a Geocoinů bylo vidět dostatek, však mi také stouply statistiky trackovatelných předmětů proběhnuvších mi rukama.:-)
Každopádně se mi Event líbil a pokusím se udělat z toho takovou tradici, pokud rodina samozřejmě svolí, to je bez debat.

Všem Cacherům přeju mimo jiné dobrej signál a spoustu nalezených krabiček.

Všem ostatním Hodně zdraví, štěstí, .....

Dicache :-)

2 komentáře: