neděle 6. března 2011

GEO-nedělní cyklus pokračuje ...

Hola, hola,

přestože máme těsně před porodem, udělali jsme si takový mini-výlet? Myslím, že se ani nemusíte
ptát kam. Přece za "Keškami". Tentokrát jsem nebyl sám, ale kompletní tým i s gaunerem, ze zálohy nás jistila babička. V týdnu mi pípla sms-ka, že vznikla jedna multinka. V mém akčním rádiusu je pouze jeden člověk, který "vyžere" všechny FTF-ka (pro neznalce = First To Find = nalezeno jako první). Tím pádem jsem se ani nesnažil, tak jsme si jinechali v klidku na víkend, tak jsme byli devátí, jež logovali tuhle krabičku. Ještě jedna zajímavost, našel jsem v ní svůj TB. Pokochal jsem se a nechal ho tam dále, jen ať "jede" dál.
K ní jsme přidali ještš 2 tradičky.
Fotky můžete vidět na Flickr-u.

Tak zatím ... Bloňďáci

Žádné komentáře:

Okomentovat